0735188899 office@sionsolution.ro

Cum sa alegi servicii de mentenanta sisteme detectie incendiu

Servicii de mentenanta Sisteme Detectie Incendiu. Politica de securitate impotriva incendiilor este o masura indispensabila la locul de munca. Trebuie implementata ca buna practica pentru informarea angajatilor in vederea respectarii procedurilor de urmat in cazul declansarii unui incendiu.

Sistemul antiincendiu care nu este intretinut prin servicii de mentenanta, nu poate garanta in totalitate protejarea vietii sau a bunurilor.

Dupa cum bine stiti din postarile anterioare, Sion Solution a prezentat ca obligativitate, cadrul legal implementat in Romania, ca urmare a multor evenimente nefericite ce au avut loc in decursul anilor, datorate lipsei de informare si nerespectarea normativelor cu privire la montarea de sisteme detectie incendiu.

Vezi articol: Obligativitatea contractului de mentenanta a sistemului de detectie incediu

Este mai bine sa previi decat sa repari !

Tipuri de mentenanta:

1. Mentenanta Preventivaeste impartita la randul ei in mentenanta sistematica si conditionala – se refera la interventiile sistematice, efectuate la intervale de timp regulate, avand ca scop asigurarea unei functionari corecte a tuturor sistemelor instalate. Mentenanta preventiva este cumulul de activitati pe care personalul specializat le desfasoara cu scopul de a asigura functionarea echipamentelor / sistemelor in parametri normali cu minimizarea timpului de nefunctionare

2. Corectiva – formata din mentenanta curativa sau paleativa – Sunt interventiile ce apar ca urmare a unor defectari usoare ale sistemelor, ce au ca scop localizarea defectiunii si restabilirea capacitatii de functionare a acestora. Mentenanta corectiva conduce spre cresterea nivelului de satisfactie al clientului iar mentenanta preventiva sustine prin corelatie nivelul de necesitate in ceea ce priveste cerintele de intretinere ale sistemelor antiincendiu.

mentenanta_siteme_detectie_incendiu_blog_sion_solution

Mentenanta Sisteme Detectie Incendiu. Sfaturi utile:

  1. Alegerea unui sistem de detectie incendiu trebuie sa corespunda normelor legislative in vigoare. Acesta trebuie sa acopere toate nevoile spatiului in care sunt montate, atat din punct de vedere al suprafetei cat si al tipologiei constructiei.
  2. Sistemele de detectie incendiu trebuie sa fie instalate de personal autorizat, specializat in domeniu.  care sa ofere siguranta atat la montarea acestora cat si pe toata perioada contractuala in care se presteaza servicii de mentenanta.
  3. Serviciile de mentenanta sa fie de cea mai buna calitate, sa fie inregistrate intr-un registru de lucrari de intretinere. Asigurati-va ca sistemul de detectare a incendiilor este intretinut corect!
  4. Trebuie sa stiti ca pentru un sistem de detectie incendiu aveti nevoie de contracte de mentenanta obligatorii, care sa contina date exacte despre perioada de desfasurare a verificarilor.
  5. Prelungiti durata de exploatare a echipamentelor si sistemelor aflate sub contract prin servicii de mentenanta de calitate.
  6. Evitati jumatatile de masura, trebuie sa aveti intotdeauna un sistem de detectie incendiu complet, nu este suficient sa aveti la indemana intr-un eventual caz de incendiu doar cateva extinctoare. Acestea nu ne ofera siguranta, eficienta sau precizie ca un sistem de detectie incendiu care detecteaza toate semnalele electrice transmise de senzori din diferite zone ale cladirii.

Mentenanta Sisteme Detectie Incendiu. Beneficii:

  • Preintampinarea eventualelor defectiuni
  • Asigurarea bunei functionari a echipamentelor si sistemelor instalate
  • Reducerea timpilor de inactivitate rezultati in urma defectarii echipamentelor si sistemelor
  • Prelungirea duratei de viata si a perioadei de exploatare pentru echipamentele si sistemele instalate
  • Utilizarea optima si la capacitati maxime a echipamentelor
  • Reducerea costurilor cu reparatiile / inlocuirea echipamentelor

Servicii de mentenanta si suport tehnic Sion Solution

  • asigurarea functionarii în parametrii tehnici optimi a tuturor elementelor componente ale sistemului,
  • Repararea sau inlocuirea elementelor componente cu defectiuni iremediabile,
  • verificarea periodica a tensiunii de alimentare si a gradului de încarcare a bateriilor (pentru UPS-uri),
  • verificarea funcţionarii semnalizarii optice si acustice,
  • verificarea funcţionarea detectoarelor si butoanelor de semnalizare,
  • verificarea starii marcajelor de identificare.

Echipa noastra trateaza cu seriozitate orice problema ati avea si va ofera informatii cu privire la montarea sistemelor antiincendiu si despre serviciile de mentenanta necesare. Suntem autorizati ISU pentru „Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.”

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa accesati pagina noastra, unde veti gasi raspunsurile corecte la intrebarile dumneavoastra.