Obligativitatea contractului de mentenanta a sistemului de detectie incendiu
Obligativitatea contractului de mentenanta a sistemului de detectie incendiu. Functionarea corecta a unui sistem de detectie incendiu (respectiv antiincendiu) necesita o inspectie periodica. Incheierea unui contract de mentenanta nu reprezinta o optiune, ci o obligatie conform legislatiei in domeniu.
Conform Normativului P118/3 – 2015, imediat dupa receptia sistemului, chiar daca respectiva constructie este sau nu utilizata, trebuie incheiat un contract de mentenanta intre proprietarul, respectiv utilizatorul cladirii si instalatorul sistemului sau o alta firma autorizata si specializata in lucrari de intretinere a sistemelor de detectie incendiu si efractie.
Obligativitatea contractului de mentenanta a sistemului de detectie incendiu
Contractul de mentenanta trebuie sa contina obligatoriu perioada in care un sistem de detectie incendiu (antiincendiu) trebuie repus in functiune in cazul unei defectiuni, respectiv mentiuni referitoare la modalitatea de acces la echipament.
De asemenea, echipamentul de control si semnalizare trebuie sa aiba afisat intr-un loc vizibil datele de contact ale firmei cu care s-a incheiat contactul de mentenanta a sistemului de detectie incendiu (antiincendiu).
Cum sa alegi servicii de mentenanta sisteme detectie incendiu
Pentru a consulta in intregime Normativul P118/3 – 2015 accesati sectiunea Legislatie.
Doresti sa-ti instalezi un sistem de detectie incendiu? Click aici